رویکرد دوگانه
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 

عبدالله حیدری کارشناس معروف وهابی و از منتقدین آموزه اعتقاد به امام زمان (عج) اظهار داشت: «دوستان گرامی با آیت الله کاظمینی بروجردی همدردی کنید و برای رهایی ایشان از زندان دعا کنید. ایشان یک روحانی مظلوم شیعه است ولی چون با شیعه حکومتی مخالفت دارد متأسفانه در زندان بسر می برد.»
 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، شبکه های وهابی که همواره شیعیان و مبلغان راستین آن را، به خاطر اعتقاداتشان بخصوص آموزه هایی از قبیل توسل، امام زمان(ع) و ... کافر و مشرک می خوانند، گاهی اوقات سخنان خویش را به فراموشی سپرده و در راستای همسویی با اربابان غربی خود، دچار ضد و نقیض گویی می گردند.
عبدالله حیدری یکی از کارشناسان افراطی وهابیت که در رد مکتب تشیع و روحانیت آن، از هیچ سخن تکفیری فروگذار نکرده و همواره از اعتراض کنندگان به باورداشت منجی حقیقی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) می باشد، چندی پیش در صفحه رسمی و شخصی فیس بوک خود، برای دفاع از مدعی ارتباط با امام زمان(ع) یعنی آقای کاظمینی بروجردی و همدردی با ایشان، پستی با این مضمون گذاشته اند: «دوستان و عزیزان گرامی، با آیت الله کاظمینی بروجردی همدردی کنید و برای رهایی ایشان از زندان دعا کنید. هر کس دسترسی دارد اطلاع رسانی کند. ایشان یک روحانی مظلوم شیعه است ولی چون با شیعه حکومتی مخالفت کرده با اینکه شدیدا بیمار است متأسفانه در زندان بسر می برد.»
لازم به ذکر است که حسین کاظمینی بروجردی چند سال قبل، با برنامه ریزی و حمایت تبلیغاتی رسانه های خارج از کشور با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات آنان، ادعای رهبری دین سنتی و مکاتبه با سران کشورهای اروپایی و غربی و هم چنین پاپ و مصاحبه با رادیو و رسانه های خارجی سعی در ایجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمایی خود داشت.
بروجردی با تکیه بر بیان اغوا کننده خود توانسته بود عده ای از مردم ساده و ناآگاه را در اطراف خود گرد آورد. وی مدعی رهبری اسلام سنتی و دین سنتی شده بود. حمایت و رسانه های خارجی و ماهواره ها از وی باعث توهم رهبری و مرجعیت در وی شده بود. در این بین ارتباطات خاص و بعضا مسئله داری که از آن سوی مرزها با وی برقرار می شد باعث شد تا نوعی خود شیفتگی سیاسی و دینی در هدایت یک انقلاب و براندازی جمهوری اسلامی در او ایجاد شود. او شعرها و دعاها را در آهنگ های مختلف می خواند و با اظهارات عجیب و غریب، عناصر غیرمذهبی و ناسالم را در اطراف خود جمع کرده بود. این در حالی بود که وی از خواندن صحیح قرآن و مفاتیح الجنان نیز عاجز بود.
وی در جلسات محاکمه، انگیزه خود را قدرت طلبی و سوء استفاده از سادگی مردم اعلام کرد.
وی در آخرین جلسه دادگاه خود را فریب خورده ضد انقلاب خارجی دانست وتاکید کرد: «نوری زاده بارها با من تماس گرفته و مرا تحریک به استقامت کرد و گفت : «اگر مدت کمی مقاومت کنی ناتو به ایران حمله می کند و کار آنها تمام می شود و تو می شوی رهبری دینی»/ منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی
آنچه در این میان قابل تأمل است، رویکرد دوگانه و منافق گونه این کارشناس وهابی با روحانیت شیعه و آموزه های شیعی همچون اعتقاد به امام زمان (ع) می باشد. چرا که ایشان و امثال وی طبق این مطالب، از هر شخصی و سخنی که نتیجه اش، ضربه زدن به امام زمان و اعتقادات شیعیان باشد دفاع می کند هرچند در لباس یک شیعه و یک روحانی نما باشد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 186262
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1